Скрипторий: Ritual - clone (player core 2)
Назад к списку всех объектов Player Core 2Как это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАRitual - clone (player core 2)
Clone
Ritual 9
Source Player Core 2
Cast 7 days; Cost rare laboratory supplies and reagents worth the target’s level (minimum 1) × 100 gp; Secondary Casters 3
Primary Check Crafting (legendary); Secondary Checks Arcana, Medicine, Occultism
Range 10 feet; Target(s) 1 willing living creature up to 20th level
You collect hair, nail clippings, and samples of skin and blood from the target, who must be present throughout the ritual and can be one of the casters. You then use those samples to grow a duplicate of the target’s physical form that will house the target’s soul upon death. This duplicate is physically identical to the original creature.
In order to perform the ritual, you need an expanded alchemist’s lab or a superior set of equipment. Once the ritual is successfully completed, the duplicate grows within the laboratory equipment for 2d4 months. Though direct involvement isn’t required during this period of growth, you must prevent any interference or interruption, or the ritual fails. When the duplicate is complete, the original creature’s soul enters it as soon as their original body dies, or immediately if the creature died during the intervening months, as long as the soul is free and willing. If Pharasma has decided that the target’s time has come or the target’s soul is trapped or doesn’t wish to return, the duplicate remains empty until the impediment is removed. While unoccupied, the inert duplicate must be preserved in suitable alchemical equipment to prevent it from rotting.
Critical Success The cloning process is successful. When the soul occupies the completed clone, it is clumsy 1, drained 1, doomed 1, and enfeebled 1 for 1 week; these conditions can’t be removed or reduced by any means until the week has passed.
Success As critical success, but each condition value is 2.
Failure You fail to form the clone.
Critical Failure The clone appears to be successful, but something went horribly wrong. Once it grows to its full size, it can’t hold the target’s soul and instead houses a malevolent intelligence or an invasive creature (such as a powerful demon).
Cast 7 days; Cost rare laboratory supplies and reagents worth the target’s level (minimum 1) × 100 gp; Secondary Casters 3
Primary Check Crafting (legendary); Secondary Checks Arcana, Medicine, Occultism
Range 10 feet; Target(s) 1 willing living creature up to 20th level
You collect hair, nail clippings, and samples of skin and blood from the target, who must be present throughout the ritual and can be one of the casters. You then use those samples to grow a duplicate of the target’s physical form that will house the target’s soul upon death. This duplicate is physically identical to the original creature.
In order to perform the ritual, you need an expanded alchemist’s lab or a superior set of equipment. Once the ritual is successfully completed, the duplicate grows within the laboratory equipment for 2d4 months. Though direct involvement isn’t required during this period of growth, you must prevent any interference or interruption, or the ritual fails. When the duplicate is complete, the original creature’s soul enters it as soon as their original body dies, or immediately if the creature died during the intervening months, as long as the soul is free and willing. If Pharasma has decided that the target’s time has come or the target’s soul is trapped or doesn’t wish to return, the duplicate remains empty until the impediment is removed. While unoccupied, the inert duplicate must be preserved in suitable alchemical equipment to prevent it from rotting.
Critical Success The cloning process is successful. When the soul occupies the completed clone, it is clumsy 1, drained 1, doomed 1, and enfeebled 1 for 1 week; these conditions can’t be removed or reduced by any means until the week has passed.
Success As critical success, but each condition value is 2.
Failure You fail to form the clone.
Critical Failure The clone appears to be successful, but something went horribly wrong. Once it grows to its full size, it can’t hold the target’s soul and instead houses a malevolent intelligence or an invasive creature (such as a powerful demon).
Для этого предмета существует Legacy Версия.